Tuesday, November 2, 2010

Ter “Pesona”

Yeah… En.BFF beli kereta baru… Walaupun kereta buatan tanah air tercinta tapi bangga la…Mampu pakai kereta pakai duit poket sendirian berhad…Tanpa bantuan Bank Mak Bapak (M) Berhad…

Dan sebagai tanda mintak maaf beliau kat aku sbb tak jadikan aku sebagai org pertama yg merasmikan kereta beliau,maka dgn bangganya aku dibawa menikmati ABC sebagai tanda kemaafan….Cit!! ingat aku kanak-kanak rebina ke?? Tapi nsb baik ABC tu sedap… Dgn cokelat yg melimpah ruah… Yess!! 

Tapi sebelum keluar dgn En.BFF, aku kena mengadap “ketua pengawas kelas” dulu atas sbb2 penilaian tertentu seperti
i) baju yg perlu dipakai (alasan: biar nmpk ayu sopan),
ii) beg yg perlu dibawa (alasan: senang,x tercicir pape nnt), dan
iii) masa yg aku harus pulang kerumah (alasan: anak dara x elok blk lmbt).
                                                                     ~nie le Mr. BFF~




                      p/s: aku masih ada babysitter lagi~

No comments:

Post a Comment