Sunday, October 17, 2010

hish

tgh dok boring2 ni aku teringat zaman2 muda aku kat matrik. Dulu aku ngn 5 org lagi dak kelas aku mmg ngam giler la. Everything aku share sama2 ngn dorg. Event duit makan pon kitorg share. sape de duit lbh, belanja yg x de sen. Pernah kitorg cuma makan roti canai sekeping setiap sorg yg harganay 50sen. Tapi kenangan 2 yg plg x leh lupa. Kitorang susah sesama, senang sesama. N bilik aku de lah tempat dorang nk mengadu masalah n menangis. Hampir kesemua member2 aku kalo de mslh msti dtg bilik aku n nangis. Sampai roomate aku ckp dah mcm bilik kounselor(wlwpon aku bkn sebenarnya hebat sgt dlm nasihat2 ni.cewah.rendah diri). skip this.
Dalam 5 org member aku 2, aku plg close ngn sorg . Aku x tau cam ne aku leh rapat ngn dia. Tp aku dah anggap dia mcm adik aku. Tp aku x pernah la bg tau dia. Malu beb. hehe. Waktu dia ssh aku la yg plg sedih. Tiap2 malam aku lepak kat tepi tembok sblh bilik dia n dgr semua cerita dia. Waktu dia clash dgn bf dia aku la jd pendengar setia. Waktu dia heppy sbb jmpa BF baru, aku pn hepi gak event aku x suka pon ngn BF baru dia tu. Waktu BF baru dia wat hal, bilik akulah jd tmpt dia meluahkan perasaan. Aku rindu semua tu. Tapi skrg everything is change. Aku x mengharap pape dr dia. Aku cuma harap dia rindu aku sama cam aku rindu dia.



p/s: de part ke2 tau pasal member aku ni. nnt aku smbg ek...

No comments:

Post a Comment