Saturday, October 30, 2010

Travel in Rain

Hari nie aku kena travel dlm hujan…Gara-gara kemalasan En.Dia nk blk kampung dgn kereta dia n lebih willing utk tmpg akak dia…ok skip that…Pusing dari tgh hari sampai petang tapi pe yg aku nak tak jumpa gak….yg aku dpt cuma penat dan sakit hati…(#thumb up)..

Sempat gak aku melalak kejap tapi disebabkan sound pst karaoke tu x sedap langsung…mmg macam haram….

Melepak kat KFC berjam-jam sampai aku rasa kalo manager KFC tu tau mesti aku dah kena halau…..sambil-sambil tu tgk budak2 yg baru nak belajar dating…cam aku dolu2 lak,,haha….standard la dak2 sekolah…mesti pilih KFC as tempat dating…murah ckit…

bila dah puas jln n habiskan duit baru aku sedar yg aku tak bayar yuran konvo…..yess!! padan muka aku!!!! En.Dia….tlg bayarkan yuran konvo blh??

p/s: btn…thanks to Miss akak dia sbb sanggup jadi driver kami…

No comments:

Post a Comment